کد مطلب: 106974
روستاي عزيز به برکت نعمتهاي عزيزتر
تاریخ انتشار : 1393/07/15
نمایش : 2492
روستاي عزيز آباد از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل مي باشد که امسال پيشتاز بيشترين محصولات کشاورزي شد.
به گزارش هفت چشمه،  روستاي عزيز آباد در دهستان ديناران شهر ستان اردل واقع شده و 600 نفر جمعيت دارد.
اهالي اين روستا اکثرا به شغل کشاورزي مشغول به کار هستند و با تلاش و کوششي که در اين زمينه داشتند امسال توانستند رتبه نخست در توليدات محصولات کشاورزي در بين روستاهاي ديگر شهرستان را به خود اختصاص دهند.
به گفته مسعود ميرزايي رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل  اين روستا در سال 93 پيشتاز بيشترين توليدات محصولات کشاورزي  شده است.
ميرزايي افزود: براي اولين بار درشهرستان اردل کشت سيب زميني  به صورت کاملا مکانيزه انجام گرفت که اين کشت در اراضي عزيز آباد بوده و با تلاش و کوشش مردم اين روستا که در اين زمينه داشتند توانستند در سطح 60 هکتار از اراضي اين روستا را با آبياري تحت فشار را به کشت سيب زميني اختصاص دهند و جزء بيشترين توليد کنندگان در شهرستان و حتي در استان باشند.
وي همچنين گفت :مردم اين روستا در بخش پرورش ماهي  و توليدات دامي جزء پيشتازان بوده که اين پشتکار و همتي که اين روستا دراين مدت داشته توانست دين خود را نسبت به تحقق بخشيدن اقتصاد مقامتي ادا کند و انشالله که روستاهاي ديگر براي محقق کردن اقتصادي مقاومتي که بار ها حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)  آن را از ضروريات جامعه دانست  گامي موثر بردارند .
نوذري فرماندار شهرستان اردل  هم  ضمن تقدير و تشکر از اهالي زحمت کش روستاي عزيز آباد که توانست اين افتخار را کسب کنند افزود:در اين برهه از زمان که کشور با مشکل اقتصادي روبه‌رو است، توليدکنندگان روستايي و عشايري مي‌توانند ثروت کشور را افزايش دهند چراکه بسياري از مواد غذايي که ما روزانه مصرف مي‌کنيم حاصل توليد اين قشر زحمتکش است
گفتني است روستاي عزيز آباد يک شهيد تقديم انقلاب اسلامي کرده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg